Pages

I wanna Format My heart back :')





hey guys ! hmm, bosan kan cuti ? HAHAH ! bagi aku lahh . tak lame lagi dah nak bukak skola wehh . merana lah jiwa aku nie tgok muke kau nnt kat skola ! haiyoo ! Ya Allah tabahkan ahh hati aku nie . Aminn :)
haha ! layan perasaan jap bole ? hehe ! tanak bace sudah lahh ! dikala aku tgh kesunyian nie kan <----aiceceh ! aku teringat wehh mase last year exam , paper essay BI kan ? haha ! kau punye essay tajuk ehh Happy event ever happen in my life kan ? ingat lagi wehh .. kau tulis pasal aku kan ? hmm , terharu siot :) first paragraph lak tuh ! HewHew :D haha ! but tuh semua kenangan kan ? mybe readers blog aku nie nyampah kan bace posting aku sal dea jea kan ? heheh ! korang ta knal dea lgi . dah kanl nnt bru korang tau dea cmne . cmne dea layan aku . mybe betol lah org kate , orang baek untuk org yang baek . orang jahat untuk org jahat . teringat wehh . dulu kite slalu gurau2 kan  gado2 ? pasal bear pon nak bergado kan ? hah ! bukan gado betol pon wehh . hehehe ! ingat tak 10 taun yg kita pernah impikan dlu ? ingat tak ? ingat tak ? bia jelahh kan ? takde jodoh la kot . aku pasrah . aicececehh ! hehe ! dekat skola nnt kite buad2 x knal jelah ehh . sorry aku x bole . Take time . kau special sgt laa wehh . if ade awek bru nnt knal2 kan kat aku tau . bertuah awek kau uh nnt . hope dea syg kau lebih dri aku syg kau . HOPE SO :') btw , back to title okayy ? I WANNA FORMAT MY HEART BACK ! wow ! haha ! wellwell ! nak rawat balek hati aku ,nak cuci2 , nak polish kasi licin tanak ade kau lagi dlm tuh ! muehehe ! sorry lahh wehh . aku dah tertanam lak kau lam hati aku . terpakse lah korek balek kuarkan kau kan ? its okayy :) aku doakan kau berjaya capai cita-cita kau tuh yea ! yehhh ! Chef Nurzulfikri ! wuhooo ! i hope so wehh . btw , gonna miss all our memory together . may God bless u always . i'm sorry if i ever make a mistake to you . jage diri leklok . aku tanak kau saked . kau jarang saked , tpi if kau saked nnt msti terok kan ? kau saked , aku pon trut saked wehh . dulu kan kau pernah kate , if kite syg org tuh , kalau dea saked kite pon msti rase kesakitan dea jugak . mcm tuh jugak aku . if kau saked aku pon rse kesakitan kau sbb aku x pernah lupe tok sayang kau ! :') aku minta maaf sebab dah terindu kau ! :(


Dah bace ? Ape lagi , LIKE jelah ! jangan malu-malu :D

No comments:

diorang dah follow :D korang bile lagi ? :/