Pages

Countdown dgn member baek !


heyyy korang ! hahaah ! da tahun baru kan ?so , HAPPY NEW YEAR :) ehh! malam td aku countdown kat dataran nilai jea . tapi an gile ramai wehh kat sane . sumpah sesak ! malam td aku lepak ngan member aku . si SYAMIM ngan adek dea NABILA . kitorang x sebaya pon . syamim 19 nabila pulak 16 this year . aku 17 . hahah ! macam hape jehh . ahha! masing2 otak sakai jea . gile2 . best giler lahh malam td . habis baju aku bau asap sebab bunga api . perghh ! hahah! sebenarnye aku da lame knal si syamim nie  . sejak kecil lagi . but bru skarang kitorang face to face jumpe . haremm ! aku ingat dea bole pulak dea x ingat aku . kuang hajorr ! okayy . selasa nie aku balek asrama . tension lagilah kepale otak aku mengadap warden , cikgu2. haiyakkk ! keje tak siap ag nie . huh ! ape nak jadilaa ngan aku nie . haizz ! okeyhh ! see pic kat atas tuh , tu lah syamim . adek dea tak dapat pulak gambar . abg dea si adeeb tuh pon ade mlm td , tpi lambat smpi . dpt jumoe sekejap jea . so mybe ni last hapdate aku . so guyz take care okayy ? SPM menanti nie . tak boleh maen2 da . FOKUS ! hahaha !guess thats all for now . see yaa later . :) 

Dah bace ? Ape lagi , LIKE jelah ! jangan malu-malu :D

No comments:

diorang dah follow :D korang bile lagi ? :/