Pages

kenangan :')

wuhooo ! hey korang ! lame tak update kann ? kan ? kan ? heheh ! so , skarang aku kat kedah . biasalah cuti-cuit malaysia kan ? nak story apee ekk malam nie ? haa ! aku nak story something lahh . bg aku little bit sad lah kan ? see title kat ats tuh . okayy fine . straight to the point . aku rindu ex aku . who ? of course lah nurzulfikri tuh . nampak pic atas nie ? aku pakai IPAD tulis nie . a day before break tuh . knape break tayah lah tau ekk . bia kitorang jeh tau . bak kate dea 'kite-kite' jea kan ? hahaa ! well ? lupe kan dia ? haha ! take time lahh kawan . kau pikir snang ker hah ? hahaa ! okayy pic nie pulak .

 dia capture then masuk kat mukabukus ! aku ape ag tros masuk lam phone laa an buad wallpaper ! hahaa !time tuh mcm nak guling2 aku . :) n this one . baju dia bagi aku . aku pon ade gak bagi dea baju same kaler ngan baju nie but design laen laa kan . tak tau lah dia simpan lagi ker tak . hmm , yesz ! aku admit yang aku still syang kau , rindu kau , suke kau tapi kau jgn rsau ekk , sume rase tuh dah berkurangan :) take it easy ! love doesn;t mean anything when we're still study . haha ! my opinion laa . mybe korang fikir yang CINTA tuh penting tak kisah bile-bile mase pon . lumrah alam . masin2 ada pndapat sendiri . :) that's all byebye ;) D

Dah bace ? Ape lagi , LIKE jelah ! jangan malu-malu :D

No comments:

diorang dah follow :D korang bile lagi ? :/