Pages

Kisah Aku dan Telur :')





heyyawww bloggers :) nak dgr satu story tak ? <----(actually takde idea sebenarnye nak update hari ni )
story pasal aku dan telur :p
muehehe ! nak tau tak ? nak tau bace ! tanak tau get LOST ! hahha ! so, the story begin like this , 


aku: wahai telur , pergilah kau dari hidupku . aku sudah tidak sggup lagi menahan derita ini . :[

telur: knape syaz ? knape ? ape yg telah aku lakukan terhadap engkau ? ape kah salah aku ? bagitau aku syaz .        i'm begging u !

aku: sudah lahh ! biarlah aku berterus terang saja . aku sbenarnye bru pulang dri klinik pakar(perghh pakar !) 
       doktor ramasinggam telah mengesahkan aku tidak boleh lagi menyentuh , melihat , apath lagi memakan 
       telur dan itu sudah semestinya kau kan wahai telur . aku . . . .  ALLERGIC kau telurr !

telur: hah ! kau allergic aku ? WATAFK =='' . kau biar betol ? knape mesti aku syaz ? knapee ?

aku: mane lahh aku tau . aku bukan doktor lahh mongox ! tetapi , aku terpkse juga melakukan ini .
        aku sudah tidak tahan lagi mnanggung gatal-II gara-II kau telur . tak sanggop lagi dah . takkan laa aku  
        nak letak krim satu bdan kan ? fuhh ! maaf telur . aku mmg sudah tdak sggup , :[

telur: sanggopkah kau melupakan aku ? aku tidak boleh ! tidak boleh ! nggak bisaa !

aku: kau perlu lakukannya ! kau perlu . sudah lahh ! nyah lah kau dari hidup ku . pergilaahh :'[

telur: huh ! baiklah . aku juga tidak rela melihat kau derita lagi . biarlah aku mengundurkan diri ,
        itu yg seelok-eloknya bukan ? aku pergi dulu n  .. . . pliss dont ever u forget me syazs . i gonna always 
        keep u in my mind . thats my promise to you <----(wow ! telur speaking)

aku :ASSALAMUALAIKUM . aku pasti akan merinduimu , :'{

telur: WAALAIKUMSALAM ......



begitulah ceritanya , MORAL OF THE STORIES , as u all guess ? yess ! aku allergic telor ! . tak buleh lagi sentuh mende alah uh . WATAHELL ! so , tak dpt laa makan nasik goreng ltak telor mse rehat nnt kat skola . dah laa sedap . aduhhh ! melepas aku =='' . 
soo ? how was it ? suke ? sronok ? hah ! like lah ape agi . if tak suke tak dapek den nak nolong tu derrr !. muehehe !

Dah bace ? Ape lagi , LIKE jelah ! jangan malu-malu :D

No comments:

diorang dah follow :D korang bile lagi ? :/