Pages

I'm Sorry 'A'



 heyyaa blogger ! see ? title kat ats tuh ? sorry sgt2 A . bkn aku tanak terima kau tapi kau pun tau kan aku ade orang lain . yess aku tau . kau selalu teman aku , bila aku sedih mesti kau ade kan ? kau cakap aku bulan kau kan ? aww ! sweet wehh ! tapi aku x bole terima lahh . aku anggap kau kawan jea , tuh jea ! tak lebih . sorry sangat2 . kau cakap kau nak tunggu aku kan ? tanak tinggalkan aku kan > aduhh! tolonglaah jgn buad aku rase bersalah . aku tak bole laa mcm nie . kita kawan jelaa ehh ? if ade jodoh , ade laa . kau doa jelaa ehh , hmm , every morning kau slalu text aku wish good morning kan ? malam2 pon macam tuh . (good morning my dear, good nite sayangs ) pliss jangan panggil aku sayangs , dear , hunny ker hape lagi kayy > aku tak bole . rase bersalah laa . bukan tak bole terima kau , mybe kau lambat mintak kapel . I'm sorry once again . aku cube wehh . cube nampak happy tuk kau okayy ? yess ! i admit it . aku mmg tak bole lupakan si Z tuh . but i believe i will forget him one day . take time right ? to A , i'm sorry friends :')



Dah bace ? Ape lagi , LIKE jelah ! jangan malu-malu :D

No comments:

diorang dah follow :D korang bile lagi ? :/