Pages

MUHD NURZULFIKRI




Erk ? haha ! itulah nama yang Tuhan bagi kat budak tuh . yesz ! he's my dearest boyfie . love him so much. mybe korang pikir aku nie tergedik lahh nak tulis posting psl dea kan ? ahhh ! bia lahh ! hak aku ! kao ta nak baca tayah bace ! ta HAMAK lahh wehh sowh kao bacE ! nak story sal dea skit ha . budak sekolah aku. seblah klas aku jer pun dea nie. seriously, before nie ak mmg tak pernah knl this boy. even terserempak pun. honestly, kitorang mle lahh knl2 kn laman muka buku . i mean facebook lahh.. dulu seingat aku , aku penah gado ngan mamat nie kt chatbox group. gado sal pe tah aku tak ingt. dea yg add aku. time uh DP dea negatif... ta nak bagi org tgok lahh tuh muke dea ! HAHHA ! before approve, aku melawat lahh kejap profile dea. aku tgok dak skolah aku. budak stu skola punyer pasal kan.. so ak approve jelahh kan.tgok2 dea tgh online... tp xde lahh aku im or wall dea. tetibe kat chatbox group tuh..elok2 aku tgh borak ngn mmber aku IM ...dea msuk line pulak...hadoiyy..tapi takan aku nk marah lak an ? so aku bia an jela..tapi tah cmne kitorang TER gado pulak ? seriously aku tak ingt gado sal pe tuh . tp for sure mmg ade kitorang gado..time tuh cuti skolah seminggu.. ingat lagy bhai ! hahha ! aku pun bengang lah kan..sape tak bengang.. dah lah tak knl ..crik gado lak tuh.. nseb baek aku ni pnyabar.. hee... balek jer skolah.. aku tnye mmber aku IM spe lahh mmat kat FACEBOOK tuh... then dea ckp bdk klas seblah ... bdk2 pggil mamat nie USTAD ! what the heck ! hahah ! then aku tnye lahh yg mne stu.. dea ckp duk dpn skali tepi pintu. ale-ale time tuh ckgu tgh meeting kan..aku ape lagy.. pegilahh klas dea at seblahh.. then aku cakap at dea cmni

#ouw..kao lahh kan fikri yusuff at fb tuh kan ? (dgn muke marah)

dea tak ckp pape pun tp just snyum.. bapaklahh ! dea snyum sweet gler r. lemah lutut aku ! aku senyap n trus masuk kelas aku balek.. yelahh nk buad ap aku MENCAPAP kt kelas org kan.. bnde nie diam mcm tuh jer.. lastly mse cuti semester 1 yg dua mggu tuh.. dea chat ngn aku lagy tnye sal folio EN ! almklumlah.. stu course kan . mle2 aku lupe dea ni sape.. yelah tetibe chat ngn aku tnye sal folio. tak trkejut berok aku? before aku reply aku tgok lahh dlu profile dea. ahha! dak skola aku. n time tuh bru ak tringat yg mamat nilah yg pernah carik gado ngn aku lu.. aku mmg mls giler nk reply tp da dea tnye sal folio ..ksian lak aku. then aku reply lahh n ajar dea cmne nk wt folio tuh.. time2 tuh lahh sorang pun mmber yg ak knl x online.. aku pun sembang2 lah ngn dea.. best pulak borak ngn dea. dr pgi smpi ke ptg smbunglahh ke mlm ak chat ngn dea. n bole kate cuti tuh ari2 ak msti chat ngn dea. ari2 aku tggu dea online ! bhaha ! brmulah episod prgaduhan between KOALA BEAR & UNCIT ! yeahh ! dea lyn jer ap yg aku ckp... if aku carik gado.. dea mgalah jer ngn aku. TAPI ! time tuh aku mg xde simpan feeling apeape pun towards him. SERIOUS ! aku just aggap dea mmber yg sporting, good listener n happy go lucky . ahha ! yekea ? no komen. balek jer skolah.. ade gak ak usha2 dea nie.. tapi an sombongnye YA ALLAH ! time tuh lahh baru aku sedar yg dea wujud kat skolah tuh ! HEE ... time first2 day skola tuh pulak mmber ak jue lupe bwk buku prinsip EE ! alahaii ! so..aku kne lahh g mintak klas seblah.. takan nak mintak klas ats lak kan.. diorang course laen.. time tuh dea ad dpn klas dea then ak ckp cmni  :

# Fikri ! kao pegi tgok bwh meja Zera ad tak bku PEE...

then kao angguk n trus g check..pastuh kao ckp

# xde lahh... (dgn muka toya)

ak pun ckp..

# kao pegi tgok dlm beg dea ad tak ?

# kao lah pegi tgok..takpe..msuk je klas aku..

aku pun pegilah buad muke tak malu msuk klas org.. ak checklahh beg budak tuh.. xde pulak buku tuh... aduishh !
aku pun bagitau jue yg buku tuh xde.. ak jln dpn kao tpi kao wat cm x knl ak pulak ! solex tul lahh ! then time rehat kedua tuh ak nk msuk kls.. then ak pggil kao. kao tanye ak nk ape.. tetibe kao ltak ular tiruan at aku.. aku pun pelik ! budak ni knape tetibe bg ular..msti time tuh kao ingt ak terkejut kan ? sorrylahh beb ! sikit pon x GOY lahh wehh ! haha ! then kao sowh ak tggu kejap.. time tuh kau senyum ! perghh ! lemahh aku wehh ! time tuh ak pikir an indahnya ciptaan TUHAN bagi kat kau ! serious manis gler kao senyum . nape ? x caye ? pegi dpn cermin n tgok lahh ! haha !okeh start pd stu ak da mle2 usha2 kau. tapi selama kte skola tuh lahh tak pernah kau tgor aku lagi dah even selisih or anything else.  so...aku buad bdoh jelahh...then balek umah..kte dah jarang chat sbb ak punye broadband lupe nk byr ! hahha ! ape daa... then time tuh kite x dpt balek 3 minggu ! psl perhimpunan haram ape kejadahnyer tah aku tak taw lahh ! serious ! aku brterima ksih gler spe yg anjurkan assembly tuh ! that 3 weeks is one of the best moment in my life beside having u beside me ! kao bg aku gule-gule..blnje aiskrim.. kirim slm bgai ! n yg best uh time ak saked tuh ta sangka kao beli an ak air kan ? kao kate sory sbb x dpt nk bli kan ubt.. so kao bli air mineral..kau sowh aku mnum air tuh bnyk2 supaya cpt sembuh.. ari jumaat kte nak balek umah tuh.. kau minta num ak kat BOOM ! ak excited gler kao tau x ? hahah ! aku pun dgn rela hati pun bagi lahh an ! aku smpi umah tuh aku tdo jap..tetibe lak kechik send text at ak ckp MIZZ ! aik ? ak pun heran r. aku pun tnye ni spe ? then kao sowh teke..ak mg da agk kao dah. ak pun reply MISTER ??? then kao kata yupz ! so kte text lahh kjap . pas tuh kau ckp nk stop text sbb kau kan text ak pkai num kechik kan ? g pun time tuh kau still ta smpi umh lagy.. kau smpi umah tuh kte text lahh kan..lme gak lahh..esoknyer tuh kau g maxis an bli num bru... pas jer kau bli kau trus text aku..best gilerr r !  then dgn rasminyer pd 17 julai bersamaan dgn tarikh lahir kau kite kapel kan ? ahha ! ta sangke giler aku bole jd first love kau ! hope aku ni first n ur last love okayy ? even kau tak penah kapel before nie...aku shock glerr sbb kau lyn aku nie mcm kte da lama kapel kan ? sweet gilerr r ! kau nyanyi lagu tuk aku.. mcm2 lagu kau nyanyi kan ? kau pnyayang , caring... kau lyn jer perangai  aku cmne . n the best thing is u can accept me for who i am ! aku sedar not all boys can accept my attitude tp kau tak ! kau terima aku seadanya aku kan ? wallawehh ! tgok ! bnyk kan story sal kao ! pnjng gler ha ! suke ? happy ? hahah ! tulahh..laen kali jgn curik ati aku lagi.. kan da penuh blog aku ni story sal kau ! yeahh ! tape2.. sal kau sume boleh ! ap yg x bole kan ! mcm da bnyk jer ak taip nie.. ! haha ! mmg bnyk pun ! btw.. feels free ? drop lahh komen ! n jgn lupe rate ea ? THANX YAWW !


p/s: muhd nurzulfikri !  suke ? happy ? len kali curiklah ati sye brkali-kali ea? hahak !

Dah bace ? Ape lagi , LIKE jelah ! jangan malu-malu :D

No comments:

diorang dah follow :D korang bile lagi ? :/