Pages

You :')

 
 
 
Heyyaw blog yg dah berhabuk :)
apa khabar blogger2 semua ? sehad ? heee 
lame dah aku tak bukak blog nie . Winduuuu ! hehehek !
btw , besok dah raya kan ? First of all , for sure mmg lah aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA kat korang semua . Maafkan segala kesalahan dan kesilapan aku okayy ? weeee !
 
so ? for my dear EX :')
raya tahun lepas kau raya dgn aku , raya tahun nie of course lah kau raya dgn dia kan ?
raya tahun lepas baju raya kau sama dgn aku , tahun ni of course same dgn dia kan ?
raya tahun lepas kau dtg rumah aku , raya tahun nie of course kau dtg rumah dia kan ?

so ? hope raya tahun nie kau happy dgn dia okayy ?
asal kau tahu tak pernah sedetik pun aku lupe kat kau .
TAPI ! aku selalu berdoa kepadaNYA agar melupakan kau dan melupuskan kau dari ingatan aku . 
SELAMAT HARI RAYA MUHD NURZULFIKRI :')




Dah bace ? Ape lagi , LIKE jelah ! jangan malu-malu :D

No comments:

diorang dah follow :D korang bile lagi ? :/