Pages

keje skolah brtimbun ! :O

  
 
 
 
 
wahai cikgu ku sayangggg ! saya tersangat lah suke dan erharu sewaktu cikgu memberikan kami PAKEJ kerja sekolah yg sangaaaattt banyak itu cikgu . saya berasa sangat teruja untuk menyiapkan keje skola yg telah cikgu berikan kpd saya itu . walau pun BERTIMBUN , saya rasa bertuah sgt . hadoiyaii punn ! 
arghhh ! cikgu , mcm2 sye dah plan untuk cuti nie cikgu tpi kne wat koje ! hurmm ... takpe lah . final year kan ? lepas nie tak jumpe lagi homework paper sejarah ke , mathematic ker , hape ker an ? 
okayy FINE ! i'll do it .  hokayy .. now aku kat MELAKA . buad ape ? saje datang dari nilai tumpang terberak ! haiyooo ! aku datang bercuti lah :) buek po laie kan ?
 
 
 
 
 
 
 btw , currently update entry blog nie tepi pantai . biase lah . layan prasaan kan ? (sebenarnye dah menitik air mata aku nie )
aku rindu kau ! K diam ! aku tak bole cakap rindu , aku tak bole cakap sayang or yg sewaktu dengannya bukan ? 
sume bende uh terlarang suda bagi aku . arghhh ! SYAZLEENN !!!! tolonglah weyhh ! lupekan lah dia ! dia bukan milik kau lah mongox ! erghh ! ahh ! pape jelahh ! so ., this entry end up here . free nnt aku hapdate lagi yea readers ? booyeahh !



Dah bace ? Ape lagi , LIKE jelah ! jangan malu-malu :D

No comments:

diorang dah follow :D korang bile lagi ? :/