Pages

NURUL MAS AMIRA :)


kehadapan kawan aku :) yess kau laa mas . NURUL MAS AMIRA :] 

tolonglah jgn rasa bersalah or fikir lain . aku tak kisah laa sayangs . aku selalu doakan korang . kau ada dia . dia ada kau . benda dah lepas tak elok ungkit kan ? seriously , aku tak marah sikit pon kat kau sayangs . kau tetap kawan aku , he choose you ,n aku bersyukur sbb dia pilih org mcm kau . baik , cantik , sweet and such a friendly girl . aku lega mas . lega sgt . btw , aku pon dah ade bf lahh sayangs . n i love him so much . pasal dia tuh , aku tak simpan ape-II perasaan pon lagi laa . even kawan . we're strangers , so jgn rsau yee kawan ? 
i'll go on with my life . i'm happy with my life now :) sbb aku ade kengkawan yg slalu sokong aku n tuh termasuklah kau mas amira :D kau baik sgt dgn aku kan sayangs ? tak mau rase bersalah laa yea ? aku tak kisah . kita still kawan kan ? aku sayang kau NURUL MAS AMIRA :) 

Dah bace ? Ape lagi , LIKE jelah ! jangan malu-malu :D

No comments:

diorang dah follow :D korang bile lagi ? :/