Pages

EXAM ! EXAM ! EXAM !


Yahh ! bosan ! lame aku tak update blog kan ? Bhahahak ! almaklumlah ! symptom boring aku melanda teruk bebenor ! ha ! nak story ape ekk ? seriously tade idea lahh wehh ! ari nie balek asrama ! ahh! Bapak lah maleh aku nak balek ! kan best lau asrama tuh macam hotel ? wuhooo ! lemak lak aku ! esok hantar litar kat RMZ ! ahha ! korang kne anta before ari jumaat arituh kan ? aku x . RMZ bg mse smpi isnin bhai kat aku ! DADDY aku kan ? hahaha ! tah oke ker tdk t. lau shot ker , meletop ker tak dapek aku nk tlong tuh ! ahh ! kisah ? yg pnting aku dah uji kan ? abis cite .suppose today aku balek ostel da bole bwak fon but aku tak bawak. EXAM bhai ! bpe miggu jeh lagi nie. Mati kau lau x lulus . ngamuk lahh ayah aku, mama aku n one more ! NURZULFIKRI tuh ! adoyai ! study pon x lagi nie . aku study ?  WOW ! ajaibnyer lau aku study ! bab-bab study nih yg lemah sikit aku. Aku lebih suke berserah pada takdir ! WALLAWEHH ! pasrah pulak aih ! hahah ! ahh …penat aku menaip . rse nak bce , bace sampai abis k. feel free ? drop ur comment. Suke ? click lahh kat ‘like’ button tuh.. thanx guyz ! ilysm <3

Dah bace ? Ape lagi , LIKE jelah ! jangan malu-malu :D

No comments:

diorang dah follow :D korang bile lagi ? :/